FAQ – Veelgestelde vragen

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestellling plaats je veilig en snel bij muize-pluis door de volgende stappen te volgen:

  • Plaats de artikelen in je winkelmandje
  • Controleer je winkelmandje
  • Vervolgens ga je naar ‘doorgaan naar afrekenen’ 
  • Voer je gegevens in en controleer deze
  • Wijzig indien nodig het afleveradres
  • Kies op welke manier je wil betalen
  • Dan klik je op bestelling plaatsen en betalen

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Voeg de artikelen die je graag wilt bestellen toe aan je winkelmandje. Klik vervolgens rechtsboven in je scherm op ‘winkelwagen’. Onderin kun je bij waardebon de kortingscode invoeren. 

Let op: je kunt kortingscodes niet met elkaar combineren en er zijn een aantal merken uitgesloten van korting. 

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij muize-pluis?

We hebben de volgende mogelijkheden om te betalen:

  • Creditcard
  • Apple Pay
  • iDEAL
  • Klarna
  • Bancontact

Ik heb een bestelling geplaatst, hoe weet ik of deze is verwerkt?

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging ontvangt. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan even contact met info@muize-pluis.nl. Controleer ook even je spam. Hierin komen heel soms de mailtjes in terecht. 

 

Verzenden

Hoelang duurt het voordat mijn pakketje wordt verzonden?

De verzending van je pakketje is meestal binnen 1-2 werkdagen.

Let op: de producten van Cotton & Sweets, Stapelstein, Dekornik, May & Fay, Jupiduu, Fitwood en andere producten die speciaal voor jou op bestelling besteld worden, hebben een langere levertijd. Deze staan vermeld bij het product. 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland hanteren wij standaard verzendkosten van €4,95.
Voor België en Duitsland is dit €8,95. Je bestelling wordt verstuurd met track en trace code. 

Wanneer zijn de verzendkosten van mijn bestelling gratis?
Wij verzenden gratis binnen Nederland en België vanaf €75,- euro. 

Voor Duitsland verzenden wij gratis vanaf €100,- euro. 

Naar welke landen verzenden jullie?

Op dit moment leveren wij binnen Nederland, België en Duitsland. Wil je naar een ander land laten bezorgen? Neem even contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden.

Mijn pakket is zoekgeraakt. Wat nu?

In een zeldzaam geval waarbij je pakket kwijtraakt lossen we dit natuurlijk zo goed mogelijk voor je op. Natuurlijk zullen we eerst proberen je pakketje boven water te krijgen. Soms duurt het wat langer bijvoorbeeld door drukte bij de vervoerder. Lukt dit niet, dan ontvangt je van ons een ‘niet ontvangen’ verklaring en na het invullen hiervan zullen we je pakket opnieuw verzenden. Gelukkig komt dit bijna nooit voor!

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dat kan! Je kan tijdens het afrekenen ervoor kiezen om je pakketje af te halen. We zullen je dan mailen over de tijd wanneer je deze zou willen ophalen. 

Helaas hebben wij geen fysieke winkel om de artikelen te bekijken. 

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen bij een afhaalpunt?

Voor verzendingen binnen Nederland is het mogelijk om je pakketje te laten bezorgen bij een afhaalpunt in jouw buurt. Je kunt kiezen uit een locatie van PostNL of DPD.

Is het mogelijk om mijn bestelling te laten inpakken?

Op dit moment pakken wij geen cadeautjes in. Dit zullen we in de komende maanden wel aanbieden. We zijn druk bezig met een nieuwe huisstijl en willen dit doorvoeren bij cadeautjes.

 

Retourneren

Kan ik een bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan mag je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden via info@muize-pluis.nl. Vermeld hierin je ordernummer en welke artikelen wij retour kunnen verwachten. 
Let op dat je wel aan onze voorwaarden voldoet om een product te retourneren. 

Voorwaarden om een product te retourneren:

  • Het product is ongebruikt/ongedragen
  • Artikel zit in de originele verpakking
  • Voorzie je retour met de pakbon/factuur
  • Wanneer wij je retourmelding hebben ontvangen heb je 14 dagen de tijd om het te retourneren. 
  • LET OP: behang en meubilair mogen niet retour. Deze producten worden speciaal voor jou gemaakt of besteld. 
  • Wij storten het geld binnen 5 werkdagen naar je terug

Retouradres:
muize-pluis
t.a.v. retouren
Brink 7
3947 NS Langbroek

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

Een verkeerd artikel ontvangen?

Soms gebeurt het dat je een verkeerd artikel ontvangt. Neem dan zo snel mogelijk contact op met info@muize-pluis.nl. 

Kun je een artikel ruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Als je een andere maat of andere kleur wil dien je opnieuw een bestelling te plaatsen. De artikelen die je niet wil houden mag je dan retour sturen op eigen rekening.  

Een artikel mist in mijn bestelling, en nu?

Heel af en toe komt het voor dat we een artikel per ongeluk vergeten. Neem in dit geval contact op met info@muize-pluis.nl. Voeg foto’s toe van je bestelling en vermeld even je ordernummer.